Melodifestivalen

Jo, det är ett mer passande namn, melodifestivalen, det är bättre än schlagerfestivalen. För det är väl knappast klassisk schlager vi snackar om? eller? 
Okej, jag svara på min egna fråga!
De sjöng ju för fasiken på turkisiska, inget fel med just det språket men, 99% av Sveriges befolkning fattade inte riktigt vad de sjöng om.
Jag var en av de många drabbade.

Jag är dock lite besviken när det gäller Filip och Fredrik. Det hade ju varit oerhört kul att se dem som konfrencier. Men okej, de hade inte riktigt tid. En ny säsong av " 100 höjdare!!" är ju inte så dåligt. Men ÄNDÅ!

Två "idoler" till final. Jag tycket att "idoler" är ett fjantigt uttryck. Därför skriver jag det inom sånna " kaninöron". 
Men dessa två "idoler" hade ju i alla fall bra låtar. 
Inte så "schlagriga", men det behöver det ju liksom inte vara längre. 

Lycka till Måns och Sebastian, 

Lisa A, tvåpen, E, Aksang, Ell, 

Frida fattar, ni andra kan fråga!:D

"Idolkram" 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar faktiskt också nu efter en lång förklaring ;)

2007-02-21 @ 19:57:36
Postat av: Lisa

Det är super!

2007-02-21 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback