Hihihihi...hohohoho...!

Två tjejer ~14 står och byter om. Tjej 1 tar av sig tröjan och man ser att hon är röd under armarna.
Tjej 2: Shit, vad röd du är i armhålan!
Tjej 1: Ja, jag vet. Jag hade bråttom och jag glömde att låna pappas after shave.
Tjej 2: Brukar du göra det?
Tjej 1: Ja, raklödder också!
Tjej 2: Usch... det låter äckligt.
Tjej 1: Ska du säga, du lånade ju din pappas kalsonger en gång.
Tjej 2: Jamen alla mina trosor var smutsiga.
Tjej 1: Och du kunde inte ta din mammas åtminstone?
Tjej 2: Nej, vi delar trosor ju...
Tjej 1 (förvånat): Jag måste ha mina trosor för mig själv, jag brukar gömma godis i dem.
Tjej 2: Eh, blir inte det lite kladdigt?
Tjej 1: Nejdå, jag brukar ha dem i en påse såklart!
Tjej 2 (med låg röst):Alltså... buktar det inte ut liksom?
Tjej1 (surt): Jag har inte på mig trosor med godis i.

Från tjuvlyssnat.se

Asså, tjuvlyssnat .se är så himla kul.
Check it out!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback