Julafton om 18 min... i alla fall när jag börjar skriva..

Ja.
Nu är det jul igen!
Men det känns helt tokigt fel!
Jag brukar aldrig vara i Stockholm på min födelsedag, bara förra året och iår.
Så jag är inte inne i den "rätta feelingen"

..hum..

Men imorrn bär det iväg till Sundsvall och till hela tjocka släkten.
Sundsvall över jul innebär sova hosmormor.
Mormor innebär ingen teckning på mobilen.
Och inget internet.
Inte ens en dator!

..ghaa...

Jag. Kommer. Att. Känna. Mig. Utanför.
Big time.

..Tssaa..!!..

Men jag kommer hem den 28 typ
Nyår i Staden Stocholm blir det. 
Jag kommer inte ihåg sist jag var här vid nyår.
Jag tror att det var när jag var typ 6 eller nåt...

Very well jag känner mig inte "nu ska jag skriva en årskrönika om året som har varit"- humörig. 
Plus att jag ska upp om sex timmar. Och att jag inte har packat. 

Så från er alla till mig,
som min fysiklärare sa, 
God jul.

Luuv

Julafton om fyra minuter.

image94

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback