Lagom härligt

Idag spelade jag kornett på odenplan. Och vad hände inte då?
Jo en fiskmås bajsade mitt på huvudet. Mitt huvud. Inte sitt eget.
Det är just sånt som är lagom kul när någon annan blir utsatt, men om det är en själv...ja då är det inte så överdrivet skoj längre...
Men jag dog inte så jag borde ha kunnat släppa det om en vecka eller så.

Är fiskmåsebajs bra för håret?

Imorgon är det "Boston Tea Party" kl 13.00. Jag är redan nervös!
Och på fredag igen!
Skojskoj:)


Ha det
the Lisa


Kommentarer
Postat av: emma

Lisa du måste länka till min, Emmas, alldeles egna blogg. visitsuffertown.blogg.se Lööv

2007-08-30 @ 12:56:32
Postat av: Kajsa

Vadå boston tea party? vad inte det nåt som hände för lääängesedan...?
Och fågeln!!! HAHAHA!Faaan va kul! Att man missade det... Då blev det ju 2 ggr i sommar allså!!! :D

Postat av: Lisa

Boston tea party är filip och fredriks nya program!
Ja, fågeln var kul.
not.

2007-08-30 @ 19:14:54
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback