BTP

BTP
Jag var på "Boston Tea Party" idag.
Om jag ska vara ärlig så var det inte så kul. Det var rätt och slätt ett  kunskapsproogram som går ut på att Filip och Fredrik ställer frågor inom ett visst område till en "topfemma" med fem mycket smarta människor. Idag var temat diktatorer. Så efter en fråga ställd av Filip eller Fredrik, skulle topfemma svara. Detta kunde minst sagt bli en aning mossigt ibland.

Det är klart att det var kul, det är ju trots allt F&F, men det var inte lika galet som det brukar vara från F&Fs sida.
Och inspelningen skulle ta runt två timmar, men den tog snarare 3,5 timme!
Men jag tyckte att det var, bara en aning segt då och då.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh, gud vad kul att vara på inspelningen! Men trist att det var lite segt då :/
Fick du träffa F&F eler? :D
Ha det så bra!

Postat av: Lisa

Man kunde stanna efter inspelningen och snacka eller få autograf om man vill, men jag tror att de var en aning stressade och jag ville inte hänga på dem...
Kankse ska imorrn istället
:)

2007-08-30 @ 20:39:14
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback