Stina!

Stina!
Som jag iövrigt tycker borde vara Stina!!
-två !
Det vore mer kul, liksom!!

På tal om detta. Jag var på en Stina insplening idag. Jag är väl egentligen inget större fan, men, mitt favoritradarpar Hammar&Wikingsson gästade så det blev ett måste;) F&F hade en ganska typisk intervjukonversation med Stina som egentligen var ganska tråkig. Eller nej, det var det ju ABSOLUT inte, men, ja. De sa saker som man visste om, and so on. Jag vill ha nya "juciegheter". Men det blev ju en del. Fredriks Joanna var där, hon är höggravid, så gulligt ändå, Fredriks blick..
Filip.. ja, han var som vanligt liksom. Han var inte cool, inte töntig, utan, Filip.
Men nog måste både han och Fredrik tyckt att det var väldigt kul att Filippa Reinfeldt var där. O ja:)
Det blev dock en aning konstig stämming när Filip sa att det skulle kännas som att rösta nazistiskt, om man röstade på moderaterna. Man måste nog ha läste dessa tvås böcker för att riktigt förstå vad han menade.
Hum.
Jag känner att min fan-F&F relation börjar bli mer sofistikerad. Ja asså, jag vet inte varför men jag ger dem liksom mer "space". Lite. Det är ju inte så att jag hänger utanför Filips port 24/7. Jag måste ju sova och äta ibland och sånt.
Nej men,efter senaste "ett herrans liv" inspelningen så blev det lite för mycket.

Space.
Jag ger.

Men en dag, då, då är det tvärtom!;P
På riktigt.

Jag känner att jag hänger för mycket i svthuset. Alla dessa program. Det är kul, men ändå.
Man är ju som den där gubben. Hehe:P
fast det är inte kul på riktigt. 


Hej,
Lisa

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Onekligen bra program var det.. :) Hade gärna vart på den inspelningen faktiskt.

Postat av: Lisa

Ja visst var det;) och ändå klippte det borde bort en massa roligt babbel, så som när Filip och Fredrik smått gnällde på varandra om allt möjligt!
Synd att du missade:(

2007-04-10 @ 20:31:59
URL: http://lisai.blogg.se
Postat av: Sophia

Åh, jag var också på "Stina!" för att se FF :D
Det var galet bra ju, sjukt kul när Filip sa att han hade känt sig som en nazist om han rösta på moderaterna xD

Förresten, är det du som är Lisa från Lilla Edet? :D I så fall har jag läst om dig i en chatt med FF xD

Ha det underbart!

2007-04-16 @ 18:29:47
URL: http://phiia.blogg.se
Postat av: helena

Hej gumms dags att släppa det?
börjar nästan bli lite stalker varning på dig (nädå bara skämta)
hoppas vi ses snart :D Helena

2007-04-18 @ 22:21:21
Postat av: Lisa

Sophia: Haha , Filippa blev lite paff!
Och nej, tyvärr det är inte jag som är "Lilla edet Lisa". Vore väldigt kul då hon var mde F&F under en inspelning till "high Chapparall"!

Helena: Nej, jag kommer aldrig att släppa dem!

2007-04-18 @ 22:22:33
URL: http://lisai.blogg.se
Postat av: Sophia

Jaa precis, jag tänkte det!
Hon var nog en lycklig Lisa då ;D Shiit vad roligt liksom, high chaparall ÄGER!

Hey, jag tror Filip&Fredrik är med på "Sverige dansar och ler" ikväll kl 21.55 förresten! :D

2007-04-20 @ 16:23:17
URL: http://phiia.blogg.se
Postat av: Lisa

H.C är bäst!
Ska titta på programet!

2007-04-22 @ 21:47:11
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback