My life..


Första bästa kompis: Annelie
Första bil: Någon legobil skulle jag tro:P
Första kärlek: På dagis var det många!
Första husdjur:  Jag tror att det var en ödla som jag hittade i skogen... Men sen hade jag ju min hamster Tuss!
Första semester utomlands: Jag tror att det var England 
Första jobb:
Dagisfröken (feriearbete)
Första köpta skiva: Haha, det var en skiva med en massa sjungandes katter..eller nåt..
Första riktiga kärlek:
HA HA
Första piercing: Hål i öronen
Första konsert: "Spice girls"

Nio senaste

Senaste varma drycken: En kopp kaffe för tio minuter sen
Senaste bilfärden: Förra måndagen när mamma slavade och hämtade mig från mitt självförsvar!
Senaste filmen du såg: "Down with love" Ewan McGregor!
Senaste ringda telefonsamtal: Min mobils samtalslista visar hem..
Senaste bubbelbadet: Igår, med ett rosa Disneybubbel!
Senaste spelade cd: "Lisas egna mix"
Senaste kram: Mamma är ju så söt..
Senaste gången du grät: Jag missade mina ögonfransar och tryckte in mascaraborsten i ögat.
Senaste måltiden: Lunch vid 12.00, Kinabuffé! 


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Neej, det har jag inte.
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej.
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: Nej, jag tror faktiskt inte det.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja. 
Busringt till någon: Absolutly!

Sju saker du har på dig just nu

1. Prickig tröja (Prickigt är ett så himla roligt ord!)
2. Vitt linne
3. Rosa mjubyxor
4. En svart strumpa med en giraff på
5. En svart strumpa med bondgårdsdjur på
6. Ett hiskeligt fult diadem
7. Glasögon:P (surprise!)

Sex saker du gjort idag

1. Vaknat och trott att det varit lördag
2. Duschat
3. Ätit
4. Gäspat
5. Småsprungit till skolan
6. Blivit chockad över hur varmt det var ute när jag gick fråm skolan. (Det var inte det när jag var på luch!)


Fem favoritsaker utan rangordning

1. Min säng
2. Min F&Fknapp
3. Mobilen
4. Glasögonen (kanske för att de är livsviktiga!)
5. Min Elsa

Fyra val

1. Godis eller glass? GODIS
2. Blått eller grönt? Grönt
3. Choklad eller chips? Choklad är så kladdigt och gott!
4. Sommer eller vinter? För att stå emot strömmen av sommarälskare lite skulle jag vilja säga vinter men det gör jag inte. Sommar


                                     Tre du kan berätta allt för

1. Elsa, oh ja det är en katt men åh vad hon lyssnar bra!
2. Mig själv:P
3. -Hemligt-


                                      Två saker att göra innan du dör

1. Övertyga Filip om att jag är den han saknar i sitt liv..(skoja)
2. Skriva testamente, hahaha...

En sak du ångrar


 

Jag kommer inte på något "outstanding" nu, men jag återkommer...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, får jag bara fråga; var har du fått FFknappen i från? :)

Postat av: Lisa

Tyvärr är det inte en "äkta" F&Fknapp. Men den är från knapp.se, där man kan beställa sina egna motiv:)

2007-04-25 @ 20:41:07
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback