Kattpärs!

Jag får aldrig nog av tjuvlyssnat.se!

"Jag som trodde att du bara åt katt från din egna gård"
Matsalen på arbetsplats, Linköping

Personalen har lunch och kvinna ~45 pratar om hur hon försökt ringa den lokala veterinären för att boka tid för sin sjuka katt.
Kvinnan: Ja, jag satt i telefonkö minst 10 minuter men till sist kopplade dom bara in till stan (syftar på en mer central klinik).
Tjej ~20: Men? Va?! Så kan dom väl inte göra?! Det ju hemskt!
Övriga personalen tittar undrande på henne och ser ut som frågetecken.
Tjejen: Jaa? Sa ni inte att de kopplade till ´Scan´?

Lisa


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag fattade skämtet. men inte frida. jag var tvungen att förklara det för henne, för hon är inte så smart.

2007-04-24 @ 13:49:32
Postat av: evelina

jag fattar men jag tycker inte att det vara roligt. du borde ta bort det!

2007-04-24 @ 13:50:03
Postat av: fredrik

hej lisa
jag tycker att du är snygg men vet du vad jag tycker, jag tycker att du borde släppa filip jag e ju bättre!

2007-04-24 @ 13:52:36
Postat av: Lisa

Nja, Frida, Emelie och IQ går inte så bra ihop..
IP.adressen (och datumet för den delen) syns tjejer!

Postat av: Evelina

HAHAHA! Askul ju!
Vem är det som skrivit ngt i mitt namn? Misstänker Frida starkt... Personen i fråga borde veta att jag ALLTID stavar mitt namn med stor bokstav i början.. :P

2007-04-24 @ 15:46:29
Postat av: Lisa

Men det var nästan att jag trodde att det var Fredrik Wikingsson, men. Nej, flickor små..

2007-04-24 @ 19:36:25
URL: http://lisai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback