Rädda. (fast än Filip skrattar bakom sin hand)

se förklaring
Vi skulle göra en skräckfilm i skolan. under tiden vi framställde denna mkt komplicerade film så kom nån på idén, "guud vad kul det skulle var att ha med Filip och Fredrik, typ skrikandes eller nåt".
Kanske var det jag, inte helt säker.
Jag och Evelina stack iväg till Ett herrans liv. Efter inspelningen så fick vi tag på dem och frågade dem om våran plan. De sa självklart Ja och började se rädda ut och skrika. Det här klippet är med på våran film och kan ses.  oerhört roligt. Jag och Evelina var inte de ända som diggade F&F:s verk där. NEJ, det var några fler. Och de tog kort och mojsade.
Vi har väl kommit över det smått men det känns lite jobbigt. liiiite.

Hehe(:

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe, ja trodde ni bara hade hittat den där bilden på google... Va roligt att de godkände att ni fick använda den i filmen! D:

2006-11-24 @ 17:48:05
Postat av: Anonym

Men Kajsa, HERREGUD... vad var det jag sa när Filip och Fredirk kom fram skrikandes på skärmen?
Det var inte nej men oj, jag visste inte att de var med. Eller; Ja det klippet fick vi av Micke, da "hjälpreda(?)".
Nej just det, ja sa. Jisses asså vad vi skakade är vi pratde med dem.
Kajsa *suck*

2006-12-14 @ 18:48:38
Postat av: Lisa

Jag borde då en svenska kurs.
Punkt

2006-12-14 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback