ÄNTLIGEN!

Ja, äntligen så har det börjat. Ett Herrans Liv men Filip och Fredrik.
Helt underbart. Men avsnitten med Victoria SIlvstedt, Micke Persbrandt(?!) och Patrick Sjöberg blir nog ännu bättre. Egentligen inte, asså när man vet vad som ska hända och så. Men det är väl kanske det som är roligt...!
Och JA, jag noterade Filips väldigt roliga fingerställning som han nästan alltid har. Hehe. så där lagom roligt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Och på tal om ingenting så finns det några ord som jag bara avskyr. De är bara inte så "smoothiga".
Fast än Filip och Fredirk använder dem dagligen ( ok. Inte riktigt alla ord och kanske inte dagligen). "

Dissa"- Asså el. alltså det är inte så himla "fint " att använda det dagligen måste jag säga.
" Chilla"- det känns så jävla påklistrat rent utsagt. !
" Banga"- finns få människor i detta land som kan använda ordet på rätt sätt..
 "kröka" - de flesta personer som jag har hört använda detta ord har på något sätt stört mig  (feng shui ?, felstavat jag vet). Det har helt enkelt blivit en felkoppling. Usch ja.
"ciao"- det här är svårplacerat. det finns välhelt enkelt personer som har missbrukat den här frasen. till exempel; nån trettio någonting gammal människa som känner sig oerhört "fräsig och fräch"  när det används . MEN, nej. Jag för min del tycker att det är väldigt roligt (och liiite läskigt).

Den här listan kommer jag att fyllas på lite. Ha!

"ciao"


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan:D jag har ju blivit stammis...;) nee, men de e kul å veta vad som görs i lsais värld!

PUSS (L)

2006-11-21 @ 18:35:26
Postat av: Lollo

Varför blandade du in feng shui mitt i allt? jag fattar inte :/ :P

2006-11-23 @ 13:03:45
Postat av: Lisa

Ja asså feng shui. Jag menar att jag får dåliga vibbar och så. Det är väl det det handlar om.
inte ha lådor under sängen å så, för att det stör?
Kanske inte.!

2006-11-23 @ 14:14:35
Postat av: Lollo

Okej, nu är jag med ! :)

2006-11-24 @ 08:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback