Anna, FILIP(!) och Lisa

Se Förklaring.Ja. Jag älskar ju som sagt Filip och Fredrik. Därför var det ju ett måste att gå på deras inspelningar när det fanns chans.
Jag gick faktiskt tre gånger den här säsongen Micke Persbrandt, Patrick Sjöberg och Victoria Silvstedt.  Och obsessed som jag är så känner jag mig en aning misslyckad utan foto. Så jag tog kort med både Filip och Fredrik, tyvärr inte på samma kort men.
HURREY!
På det här kortet har jag just fått min bok "hundra höjdare" signerad. jag svävar i någon sorts dima där. kommer inte riktigt ihåg. Eller ja, jag vet att jag skakade som ett asplöv. men jag vågade. !(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

NIICE biild:D I must say...(L) vi är ju såå vackra..hehe! dock..så omnäms jag inte..en liten kommentar; å tiita på annas utstående ögon!

pusss

2006-11-24 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback