Löv

Ja det finns många människor här i världen. MEN, en del tar priset för de "bästa". Ungefär så här tycker jag.

Det är mest lyckade media människor, men det finns en del skådespelare och annat gott:D 


Filip Hammar och Fredrik Wikingsson, Anders och Måns, Kim Källström, Henrik Schyffert, Måns Möller, Carina Berg, Fredrik Virtanen, Fredrik Strage, Ruprt Grint & CO., Johan Glans, Felix Herngren, Olle Palmlöf...

med flera...


Om nu någon gullig person kommer på nån annan person som ni kanske tror eller vet att jag gärna vill ha på min "lista" så får ni gärna kommentera till den söta människan som ni tror att jag vill ha med. Alltså om jag ahr missat, säg till.:D
Ni vet jag är lite glömsk när det gäller..ääh ALLT!!

 Lisa


Kommentarer
Postat av: Anna

Asså lisa, nu blir jag besviken! alla underbara människor i världen och var är jag?? hallå...anna götzén borde ju definitivt vara med, hahaha!

ses snart, puss

2006-12-18 @ 22:07:18
Postat av: Lisa

Anna Götzén- probably the best Anna in the world1
:P
Puss Lisa

2006-12-20 @ 21:31:48
Postat av: Sebbe

ni är så djävla efterblivna

2007-06-06 @ 23:23:34
Postat av: Lisa

Folk brkar påstå detta, vad är din anledning?
Ett hus kräver en bra grund...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback