Aa, visst!:=)

I en av de så mycket vanligt kommande internetchatterna så får Filip och fredrik en fråga: 
EmJa säger: Hej! Vad har ni arbetat med innan ni började med Tv?
   Filip och Fredrik säger: filip är utbildad veterinär, men hann bara jobba i ett par månader innan han fick ett vikariat på aftonbladet. Fredrik var arbetslös fram till 27 års ålder.

Det här tycker jag är ganska roligt sådär. Jag menar alla anser att Fredrik igentligen verkar vara den mer "välutbildade" av dessa två. Han var ju faktiskt fältbiolog(!). Men NEJ, det tycker inte jag riktigt. Det är ju ändå Filip som har den mer krävande utbildningen bakom sig. Hallå veterinär! men varför gick han från det till en ynkligt vikariat på aftonbladet, för mig är det bara ett stort ?. Jag kan verkligen se honom stå där och gulla med någon stackars mus vars ben är brutet eller likande, eler nej det kan jag ju inte men det vore kul att se!. Mycket, mycket intressant. Och fast än man knappt kan tro det så har även Fredrik en oväntad bakrund. Han har faktiskt suttit i alkocell och var som sagt arbetslös fram till nästan exakt då han  träffade Filip.

Det var faktiskt en ganska mycket pinsam sak jag skulle ta upp angående dem. Jag tycker ju om dem ganska mycket som sagt, och det är så att jag har fått bekräftelse till min så kallade "hatkärlek" till dem. Men det kan jag ta upp en annan gång, eller så kan ni prata med mig personligen.

12 dar kvar och 13 dar kvar. :D
Hej.
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback